Nowoczesne czasy wymagają nowoczesnych rozwiązań, a jednym z takich jest z całą pewnością Genesys Cloud – call center na miarę XXI wieku. Na czym dokładnie polega jego fenomen i jak Ty możesz z niego skorzystać – o tym w dzisiejszym artykule.
Genesys Cloud – najważniejsze informacje
Genesys Cloud to nic innego, jak innowacyjna platforma internetowa zajmująca się kompleksowo obsługą połączeń, ale i interakcji klientów. Ten system call center wyróżnia się przede wszystkim tym, że jest zlokalizowany w chmurze, co niesie rozliczne korzyści jak:
- możliwość użytkowania systemu praktycznie z dowolnego miejsca,
- brak konieczności posiadania infrastruktury fizycznej,
- obniżenie kosztów operacyjnych,
- większa skalowalność dopasowana do zmiennych strategii obsługi klienta.
Poprzez takie innowacyjne rozwiązania można po prostu dać swoim pracownikom możliwość zapewnienia możliwie jak najbardziej optymalnej obsługi klienta – bez kompromisów. Daje to niezwykłą elastyczność, dzięki czemu można mieć pewność, że ten system jest w stanie sprostać potrzebom każdej firmy, dla której prokliencka postawa ma znaczenie.
Dlaczego warto mieć call center na chmurze?
Poza wyżej wymienionymi korzyściami, jest również wiele innych argumentów przemawiających za tym, że warto. Aby poznać pełnię możliwości takiego rozwiązania najlepiej wejść na stronę Cludo.pl, gdzie są udostępnione istotne informacje na ten temat. W tym miejscu dodamy tylko, że po przejściu na Genesys Cloud od raz można poczuć różnicę – praca w firmie jest bardziej wydajna, a klienci są bardziej zadowoleni.
Co więcej, koszty operacyjne są mniejsze, ale ROI się poprawia. Nie trzeba zawracać sobie głowy modernizacją całego call center – bo dostawcy usługi niezmiennie o to dbają po swojej stronie, jak również o bezpieczeństwo i komfort użytkowania. Gensys Cloud jest to więc system call center nie tylko odpowiadający na bieżące trendy związane z obsługą klienta, ale wręcz kreujący nowoczesne rozwiązania na miarę potrzeb, nawet tych najwyższych.